1.12.09

Ohlasy na OBskoč

Přejímám ze stránek Lokomotivy Beroun (LBE) od Vláďi Mezníka:
Za krásného "jarního" počasí začala Pražská zimní liga. Prvním závodem byl Klabavský OBskoč - závod v němž na konec bylo přece jen několik různých okruhů a kde si každý mohl vynechat libovolné dvě kontroly. Dětskou trať běžely Ivanka s Janou, šestku (vyhrál) Kuba s Katkou, devítku dámy (Pavlína, Pavla a Lucka) a třináctku Honza, Vašek a já. Start byl hromadný a začalo se dost svižně. Běželo mi to (po pátečních těžkých nohách) celkem slušně a tak ještě u pětky jsem viděl kousek před sebou Honzu (s Kožichem a BigBetem), kteří ale vynechali čtyřku. Potom však přišla série tří chyb (6, 7 a 8), která dala v součtu alespoň čtyři minuty a bylo vystaráno. Navíc jsem od této doby byl v lese většinou sám a tak jsem se jal atmosféru vychutnávat :-) a tudíž se moje rychlost značně snížila. Prvních patnáct kontrol jsem sebral celkem v pohodě a šestnáctku jsem OBskočil. Další problém mi udělala osmnáctka, před kterou jsem obtočil kopec příliš a dohledávka byla značně nejistá (další dvě minutky v háji). Potom přeběh na základovku a celkem jednoduché dohledání devatenáctky v humusu, dvacítka OBskočena a na sběrku do prudkého svahu (v pohodě), od ní ze svahu do ostružin (méně v pohodě). V cíli už skoro všichni, s kterými jsem závod na prvních kontrolách rozbíhal.
Aleš opět nezklamal a připravil skvělý závod (mohl být možná o kousek delší, když jsem se i se spoustou chyb vešel pod stovku) s nadstandartní "PZL" mapou, v krásném terénu.